transport

"Al onze goederen worden door een geselecteerd logistiek partner op een met de klant afgesproken datum aangeleverd. "

Werkwijze:

Als u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u automatisch een email met daarin uw bestelgegevens. Vervolgens ontvangt u, doorgaans, binnen één werkdag een orderbevestiging. In deze orderbevestiging wordt u gevraagd een gewenste leverdatum aan te geven en ontvangt  u een PDF factuur van uw aankoop als bijlage.
Alle bestellingen worden afgeleverd via onze logistiek partner op een datum welke met u is overeengekomen. Wanneer materialen niet in voorraad zijn wordt dit echter voor het verwerken van de order met u overlegd.

Vrachtkosten:

Voor het bezorgen van uw bestelling berekenen wij maximaal € 55,00 aan bezorgkosten, afhankelijk van de bestelde artikelen. De bezorgkosten worden automatisch berekend bij het vullen van uw winkelmandje. Vanaf € 750,00 wordt er gratis bezorgd door heel Nederland met uitzondering van de waddeneilanden. Voor de waddeneiland kan een toeslag gelden. Wij zullen u daarover mits van toepassing voor het verwerken van uw order over informeren . Wij verzorgen leveringen in België en Duitsland, maar de prijs hiervan is op aanvraag.
Betaling: Klaar met winkelen en heeft u de gewenste artikelen in het winkelwagentje? klik op `bestelling afronden` en voor uw complete adres- en contactgegevens in. Vervolgens kiest u de gewenste betaalwijze.

U kunt kiezen uit:
Bij iedere betaalwijze ontvangt u automtisch een PDF factuur in bijlage bij de orderbevestiging.
1. Betalen met iDEAL. Bij deze optie betaald u middels telebankieren.
2. Betaling via factuur: na bestelling krijgt u bij uw orderbevestiging een factuur in PDF formaat. Na betaling van de factuur zal uw zending worden klaargemaakt.
3. Betaling onder rembours. Bij deze optie betaalt u de door u bestelde materialen pas bij levering contant aan de chauffeur. Bij betaling onder rembours worden er extra rembourskosten ter hoogte van € 12,50 bovenop uw orderbedrag in rekening gebracht.


Voorraad:

Veel artikelen zijn uit voorraad leverbaar. Echter, het kan voorkomen dat bepaalde artikelen tijdelijk zijn uitverkocht, mocht dit zo zijn dan zullen wij altijd proberen u een passend gelijkwaardig artikel aan te bieden.

Tijdstip levering:

Als u een order heeft geplaatst ontvangt u, doorgaans, binnen één werkdag een orderbevestiging met meer informatie over uw bestelling. In deze bevestiging staat ook de datum wanneer de bestelling geleverd wordt. Het is niet mogelijk een tijdstip op te geven.

Plek van levering:

Uw bestelling worden op een goed bereikbare plaats op uw terrein afgeleverd. Voor verder verplaatsen naar uw tuin of carport dient u zelf zorg te dragen is.

Artikelen retourneren:

De door u bestelde artikelen kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Daarmee ontbindt u de aankoop van dat artikel en heeft u recht op terugbetaling van uw bestelling. Wel wordt er bij terugbetaling na retour, of wijziging van een order € 12,50 aan administratiekosten in rekening gebracht.
U kunt uw bestelling alleen retourneren indien de betreffende goederen compleet, onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden. Wanneer u geleverde artikelen na afloop van de zichttermijn niet aan Milland v.o.f. heeft teruggezonden is de koopovereenkomst definitief. De kosten van retourzending zijn voor uw rekening. Hiervoor rekenen wij maximaal € 75,00 transportkosten. Deze transportkosten zijn afhankelijk van de grote van uw bestelling en uw woonplaats. Retourkosten dienen vooraf betaald te worden.
Natuurproducten: Omdat de meeste van onze materialen natuurproducten zijn, dient u altijd rekening te houden met eventuele maat en/of kleurverschillen.

Garantie:

Op al onze natuurlijke afscheidingen en groenproducten wordt geen garantie gegeven, tenzij uitdrukkelijk bij de producten vermeld. Mochten er gegronde klachten over deze producten zijn, dan zullen wij deze altijd zo coulant mogelijk proberen af te handelen. Kosten die verband houden met herplaatsen vallen niet onder garantie.

Klachten:

Bij levering dient u de artikelen te controleren en na controle de leverbon te ondertekenen. Een betaling bij levering geld tevens als een ondertekening. Hiermee verklaard u dat u alle goederen, zichtbaar, schadevrij ontvangen heeft. Als u de materialen eenmaal verwerkt heeft kunnen wij geen verantwoording voor eventuele kleurverschillen en/of zichtbare gebreken aanvaarden.
Bij eventuele klachten kunt  contact met ons op nemen via telefoonnummer: 0512-785549 of 06-18218584 of per E-mail : info@milland.nl Vervolgens zullen wij uw klacht in behandeling nemen en naar een passende oplossing zoeken. U wordt vervolgens zo spoedig mogelijk telefonisch of per E-mail op de hoogte gebracht van een eventuele oplossing van uw klacht.



Service, duidelijkheid en communicatie staan bij ons hoog in het vaandel, dus ook nadat de goederen ons magazijn hebben verlaten zullen wij zorgdragen voor een optimale aflevering van uw bestelling.
Vragen ? neem gewoon even contact op met ons.

We zijn u graag van dienst !

.